Voeding

Hoe krijg je meer interesse en steun van potentiële klanten?

 

ondernemer

Cafés zijn vaak gezelliger in vergelijking met receptionisten, wachtkamers of wachtkamers. Dit komt doordat de kroeg een meer ontspannen en vriendelijke ruimte is in plaats van een drukke en gejaagde ruimte. Een kroeg is een plaats waar mensen elkaar ontmoeten (behalve voor alcohol) en de kans krijgen om zich te mengen, ideeën uit te wisselen en sociale interactie te bevorderen.

In veel pubs zijn rookruimten, meestal achterin of aan andere uiteinden van de pub. Deze worden vaak aangeduid als “pub smoking areas”, omdat bijna alle pubs ze hebben. Deze zijn vaak rustieker dan de “echte” rookruimten zoals een sigarettenwinkel en kunnen absoluut heerlijk zijn als er stevig gerookt wordt.

De keuze van de uitgaansgelegenheid kan sterk verschillen van de ene gemeenschap tot de andere. In sommige voorstedelijke gebieden laat de plaatselijke politie geen pubs toe, omdat zij zich in een zeer gevoelig gebied bevinden, zodat bars en nachtclubs populairder zijn (en in het dorp worden aanvaard als “utes” of bars).

De verschillen zullen echter niet altijd zo duidelijk zijn als in steden in padvindershutten waar iedereen op de ouderwetse manier drinkt. Anderzijds kan het jaarlijkse spel in de plaatselijke pubs tot de populairste behoren en voor zover ik weet, drinken de meeste alcoholische inwoners op deze manier (omdat daar tenslotte het gezond verstand zegeviert).

Om je te amuseren, kun je je enkele typische taferelen op een vrijdagavond voorstellen:

Hoe is het werk Greyfax?… Eerste dingen eerst… Hoe was je flat… Hoe was het reservaat?… En ik ben weg!… te veel dingen om te onthouden in mijn hoofd. (anson)

#1. De SERIEUZE opmerking wordt gemaakt door onener als ze met iemand praat over de dag.

#2. DE GOEDE DENK CONVINENTIE is erkend door een ondernemer die het naar zijn zin heeft.

#3. DE WIIFM (your mates gonna happen) is beantwoord door iemand die graag overdadig feest op m verjaardag van zijn beste vriend.

#4. DE GOEDE VISSEN zijn op 2 december door een Vereiste Onderhoudsdienst opgebracht en zullen naar verwachting op vrijdag de 16e bij de lokalen worden afgeleverd.

#5. DE GEBRUIKERS VOOR Dranken worden in groot schrift vermeld, verwijzend naar X reputatie merken.

#6. HEEDIGE vlekken op de bar/urn zodat ze van buitenaf te zien zijn.

#7. T Rijst van een persoon die zijn collega’s/vrienden kent met geen enkel drankje in de hand.

De bekende feestgangers hebben allemaal hun eigen individuele “signature” beeld op het scherm. Ze hebben de neiging allemaal een iets andere pose aan te nemen als ze aan de bar zitten en ze hebben vaak hun eigen speciaal ontworpen versiering voor de bar of het podium. Voor de meesten van ons is de barafbeelding een vrij gemakkelijk te herkennen beeld.

Maar naarmate de concurrentie in bars scherper wordt (b.v. clubs, bars, restaurants enz.) zal de succesvolle bedrijfsfiguur of in deze context, de ondernemer, die vaak een bar of pub opzet, een streepje voor hebben wanneer hij nieuwe klanten tracht aan te trekken.

Marketing is niets nieuws, maar de bedrijfsprincipes voor de verbetering van elk bedrijf zijn interessanter. Dus, hoe krijgt men meer belangstelling en steun van potentiële klanten?

Klanten en zakenpartners hebben geld teruggekregen van de plaatselijke bar, de kroeg, het bedrijf, de roggen en elders. Maar, de echte vraag blijft: Hoe bereiken deze bedrijven dit? Hoe blijft een kroeg of een club vooraan in het geheugen van de klant staan en hoe beïnvloedt zij het bezoek? Simpel, niet met voorkeursadvertenties maar met goede voorlichting.

Het beheer van een pub is er altijd op gericht geweest de klanten op te voeden en te overtuigen, zodat zij kunnen begrijpen dat zij gebruik maken van de faciliteiten waartoe zij toegang hebben, terwijl het individu voorbereid is en zo bereid is zich in te kopen in het bedrijfsmodel van zijn keuze.

Life coaches, business coaches en andere bedrijfscoaches begrijpen veel meer van zakelijk succes dan alleen het geven van verkooppraatjes. Veel managers en leiders zijn al zo geschoold dat ze in staat zijn een club met succes te leiden. Hieruit volgt, dat bedrijfseigenaren een truc moeten leren van de spelende professionals, terwijl zij het spel van tongo spelen. Dat zou het bespelen van de modes van de eigenaars en de klanten zijn.

Als een manager van een lokale pub of een club een ontmoeting had met een vriend van hen (een zakenpartner of een vriend uit een ver land) die – toevallig – een kingsize hoed van Gam Anderson en bijbehorend hoofddeksel had, zou hij/zij waarschijnlijk beginnen te praten over de voordelen van het best beoordeelde Britse centrum voor het boeken van zalen voor bedrijven en wat hierboven is beschreven.

Lees meer:

Cafe Etten Leur 

Feestlocatie Etten Leur 

Terras Etten Leur 

Leave a Reply

Your email address will not be published.